Followers

Apam Polka dot..dot..dot...

Sejak duaa menjak ni..apam dot masuk News Paper......ramai jgk la order apam ni ngan akak...glamezzzz gitualhamdulillah..mendapat sambutan hangat......tp x ckup tangan la nak buat..kena ambik assistant ni......hik..hik 

feedback dr custemer yg pernah order:  : sedap ,inti pun banyak,cantik, lembut dan gebus dan wangi.....
Kepada yg berminat nak berlajar pun dialu-alukan...bole le saya share resepi dgn anda..dapat le jgk saya sub kan tempahan kepada pelajar saya...bila resepi dan btk dah sama ...bole le tolong saya  penuhkan permintaan custemer...kesian depa bila dah full order terpaksa le saya reject........
maklumla bila time kenduri..memang saya x sempat nak buat ...terpaksa reject ...sory yer....!!!!!

dan lagi yang penting bila order utk kenduri kendara.....tolonggg!!! order awai dan sertakan deposit yer...
harap semua faham yer...




ANDA KE

see you again......................